Retourneren

Retourneren

Retourneren en 14 dagen bedenktermijn - Herroepingsrecht
U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van reden de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Voor producten waar hygiëne van belang is, zoals tabletten, capsules, poeders, dranken, crèmes, oliën en cosmetica geldt dat deze enkel geretourneerd kunnen worden als de verzegeling niet is verbroken. Artikelen waarvan de veiligheidsverpakking is verbroken kunnen derhalve niet worden geretourneerd zonder dat hier nadrukkelijk contact over is geweest met de klantenservice van Seurenhealth.nl. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het door ons toegezonden modelformulier voor herroeping (PDF), maar bent hiertoe niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

Gevolgen van de herroeping
Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen er voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken.

De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening. U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Ons retour adres is:
Seurenhealth.nl
Mgr. Nolensplein 38B
5911 GG Venlo

Wettelijke garantie
Alle verkochte producten vallen onder de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat u, als consument, er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Verkeerd product ontvangen?
Wij doen onze uiterste best om de juiste producten te versturen. Er bestaat echter altijd een kleine kans dat er iets mis gaat. Mocht u een verkeerd product ontvangen dan vragen wij u om deze ongeopend, ongebruikt en onbeschadigd terug te sturen naar Seurenhealth.nl. De kosten voor de retourzending, in het geval dat wij een verkeerd artikel hebben verstuurd, zijn voor Seurenhealth.nl. Dit geldt ook voor de kosten voor de verzending naar u toe. Voor het retourneren van producten kunt u gebruik maken van het retourformulier. Hierop kunt u de reden van retour aangeven, echter is dit niet verplicht. Producten mogen binnen 14 dagen zonder opgave van redenen geretourneerd worden.
Download hier het retourformulier

Voor het retourneren kan het product inclusief alle toebehoren, vergezeld van (retourformulier), kopie van factuur/pakbon en in een deugdelijke verpakking terug gestuurd worden aan Seurenhealth.nl.

Seurenhealth.nl
T.a.v. Klantenservice
Minckelersstraat 12C 
5916 PE Venlo

De kosten voor retourzending zijn voor rekening van de klant. Op de verzendkosten voor de retourzending wordt door Seurenhealth.nl geen restitutie verleend, tenzij het een uitdrukkelijke fout van Seurenhealth.nl betreft. Er wordt wel restitutie verleend op de verzendkosten die zijn betaald door de klant toen de bestelling is geplaatst. Natuurlijk is het ook mogelijk om vervangende producten voor het openstaande bedrag te bestellen.

Stappenplan retourneren
Wilt u 1 of meerdere artikelen retourneren? Volg dan onderstaande stappen. Hiermee kunnen wij de retouren zo snel mogelijk voor u verwerken.

1. Retourformulier.
Gelieve onderstaand retourformulier in te vullen en mee te sturen met het pakket met de te retourneren artikelen.
Download hier het retourformulier (mee te sturen met het pakket)

2. Info@seuren.com
Stuur een bericht aan onze klantenservice met de producten die u wilt retourneren. U ontvangt van ons de informatie met de gegevens voor het versturen van uw retourzending.

3. Bericht ontvangst retourzending.
Wij sturen u een e-mail zodra de retourzending door ons is ontvangen.

4. Omruilen / retour aankoopbedrag.
Wij ruilen het pakket om en versturen deze of storten het aankoopbedrag uiterlijk binnen 14 dagen terug op uw rekening.

Voor het retourneren van producten is het mogelijk om gebruik te maken van onderstaand retourformulier. Dit vergemakkelijkt voor ons de verwerking van de retouren, maar is niet verplicht voor de klant. U kunt hier het retourformulier downloaden, uitprinten en eventueel ingevuld meesturen met de retourzending.

Seurenhealth.nl
T.a.v. Klantenservice
Minckelersstraat 12C 
5916 PE Venlo

Voorwaarden voor retourneren
Wanneer u een product wilt retourneren is het belangrijk dat u als klant zorgvuldig omgaat met het product en de verpakking. Pak het product slechts in die mate uit voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of u het product wenst te behouden. Indien u het product wilt retourneren, kunt u het product, (retourformulier), kopie factuur en het liefst in de originele verpakking retour zenden aan Seurenhealth.nl.

Seurenhealth.nl
T.a.v. Klantenservice
Minckelersstraat 12C 
5916 PE Venlo

Download hier het retourformulier

Wanneer er beschadigingen zijn opgetreden als gevolg van een ondeugdelijke verzendverpakking of indien het poststuk onvoldoende gefrankeerd is, zal er slechts gedeeltelijke restitutie van het aankoopbedrag plaatsvinden. Dit in verband met de gemaakte kosten van Seurenhealth.nl voor het aannemen van het pakket.

Verkeerd product ontvangen
Is er een verkeerd product geleverd? Dan kan het desbetreffende product geretourneerd worden aan Seurenhealth.nl Om dit proces te vergemakkelijken raden wij aan om gebruik te maken van het retourformulier, dat hier gedownload kan worden. Het retourformulier, kopie van factuur/pakbon en het product kan in een deugdelijke verpakking terug gestuurd worden aan Seurenhealth.nl

Seurenhealth.nl
T.a.v. Klantenservice
Minckelersstraat 12C 
5916 PE Venlo

Download hier het retourformulier

Kapot product ontvangen
Blijkt bij levering van het product dat dit niet naar behoren functioneert? Neem dan contact op met onze klantenservice via e-mail: info@seuren.com of telefonisch op: 077-3545048 van maandag tot en met vrijdag van 9.00-17.30 uur. U kunt het product ook terug sturen eventueel met behulp van het retourformulier. Na ontvangst van het retour zullen wij deze fout zo snel mogelijk herstellen. Uiteraard zullen wij de door u gemaakte kosten voor retourzending vergoeden indien het een fout van Seurenhealth.nl betreft.
Download hier het retourformulier

Vragen retourbeleid?
Heeft u vragen over ons retourbeleid? Neem dan contact op met onze klantenservice. Voor een snelle behandeling van uw vraag gelieve het bestelnummer erbij te houden.
E-mail: info@seuren.com
Telefoonnummer: 077-3545048
Van maandag t/m vrijdag van 9:00 – 17:30 uur.

Geschillenregeling
Het kan voorkomen dat u niet tevreden bent over een product of dienst. Wij vinden dit erg jammer. Neem in een dergelijk geval zo snel mogelijk contact met ons op, zodat we samen kunnen kijken naar een passende oplossing. U kunt bellen naar 077-3545048 of mailen naar info@seuren.com. Onze definitieve reactie op uw klacht ontvangt u uiterlijk binnen 7 werkdagen na het moment van ontvangst.

Ons team van de klantenservice en de directie van Seurenhealth.nl heeft service centraal staan. Indien u niet tevreden bent over de klantenservice kunt u dit voorleggen aan de directie door een mail te sturen naar info@seuren.com. Komen we er samen niet uit, Dan kunt u Trusted shops inschakelen.

Voor nadere informatie over deze Geschillencommissie zie trustedshop.nl Deze onafhankelijke commissie doet een uitspraak over het geschil. De uitspraak van de commissie is bindend.

 

WAAROM BESTELLEN BIJ SEURENHEALTH.NL

Gratis versturen vanaf €75

* Op werkdagen voor 16:00 uur besteld, de volgende dag thuis geleverd
* Alle bestellingen zijn te volgen via Track & Trace

Betaal veilig achteraf met Klarna

* Bestel uw producten en betaal achteraf 
* Ontvang uw bestelling binnen 1 werkdag
* Ontvang uw factuur via Klarna per mail
* Betaal na 14 dagen

Garantie en Security

* U heeft bij ons 14 dagen bedenktijd
* U heeft bij ons ook kopersbescherming via Trusted shops