Verzendkosten

Thuisbezorgen

Nadat de betaling is ontvangen en verwerkt, gaan wij direct over tot levering van de bestelling. Je bestelling wordt bezorgd door DHL Parcel. DHL Parcel doet twee bezorgpogingen op je huisadres en bezorgt op alle dagen met uitzondering van zondag. Als de bestelling voor 16.00 uur is geplaatst en alle artikelen zijn voorradig, is deze de volgende bezorg dag in huis. Bij iedere artikel afzonderlijk wordt de levertermijn aangegeven. Je volgt je pakket altijd online via het linkje in de bevestigingsmail van jouw bestelling.

Na de eerste bezorgpoging.

Als je niet thuis bent en het pakket niet door de brievenbus kan worden afgeleverd, bieden DHL het pakket niet bij de buren aan. Maar je krijgt dan een kaart in de bus met daarop een bezorgcode achter op de kaart. Hiermee kun je op dhlparcel.nl zelf aangeven waar en wanneer je het pakket bezorgd wil hebben. Je krijgt de optie het pakket op een ander moment te laten bezorgen, bijvoorbeeld op de zaterdag of in de avond. Je kunt ook kiezen het pakket ergens zelf op te halen, bijvoorbeeld bij  een DHL Parcelshop of DHL Parcelstation. Hier zijn geen extra kosten aan verbonden. Na twee afleverpogingen wordt het pakket retour gestuurd naar ons. 

Levering naar België

Bij leveringen vanuit Nederland naar België wordt er één bezorgpoging op je huisadres gedaan. Dit gebeurt van maandag tot en met vrijdag. Als je niet thuis bent, bieden DHL of Bpost het pakket aan bij de buren. Als de buren ook niet thuis zijn, brengen we het pakket de volgende bezorg dag naar een DHL Parcelshop in de buurt. 

Afhalen bij DHL Parcelshop

Tijdens het afronden van je bestelling in de webwinkel, of door na de eerste bezorgpoging hiervoor te kiezen met de Kaart In De Bus, kun je zelf een afleverpunt voor je bestelling aangeven. Op basis van je postcode kies je uit één van de dichtstbijzijnde DHL Parcelshops of DHL Parcelstations. 

DHL Parcelshop

Een DHL Parcelshop is een afleverpunt voor pakketten gevestigd in een winkel. Hier kun je doordeweeks, ’s avonds en in het weekend pakketten ophalen of retoursturen. Zodra het pakket voor je klaar ligt ontvang je een melding per e-mail of sms. Wanneer je het pakket na twee dagen niet hebt opgehaald ontvang je een herinnering. Na vijf dagen ontvang je nog een herinnering. Als je het pakket na zeven dagen niet hebt opgehaald wordt dit naar ons teruggestuurd. Voor het ophalen is een legitimatiebewijs (identiteitskaart, paspoort, of rijbewijs) verplicht.

DHL Parcelstation

Een DHL Parcelstation is een wand met pakketlockers die helemaal zelf te bedienen is, zeven dagen per week en 24 uur per dag. Hier kun je dag en nacht pakketten ophalen en versturen. Zodra het pakket bezorgd is in een locker ontvang je een e-mail of sms met de afhaalcode waarmee je je bestelling op kunt halen. Wanneer je het pakket na vijf dagen niet hebt opgehaald ontvang je een herinnering. Als je het pakket na zeven dagen niet hebt opgehaald, wordt dit naar ons teruggestuurd.

 Aan het afhalen bij een DHL Parcelshop of DHL Parcelstation zijn dezelfde kosten verbonden als wanneer de bestelling thuis wordt bezorgd.

DHL Avond levering

Een avond levering houd in, dat uw pakket tussen 18:00 en 21:00 Geleverd zal worden. Hiervoor vragen wij wel een ander verzend tarief van €5,99.

Bezorgkosten

Gratis verzending bij besteding vanaf €75,- binnen Nederland. Bij bestellingen onder dit bedrag rekenen wij 5,50; de werkelijke kosten voor het verzenden van een pakket. Voor een overzicht van de verzendkosten kan onderstaande tabel worden geraadpleegd. Kosten voor retourzending zijn kosten voor de klant. Aan het afhalen bij een DHL Parcelshop of DHL Parcelstation zijn dezelfde kosten verbonden als wanneer de bestelling thuis wordt bezorgd. Bij Avond levering zijn de kosten 5,99; boven de besteding vanaf €75,- binnen Nederland is avond levering verzendkosten vrij.

Nederland            

Bij besteding vanaf 75,-

   Gratis          

Nederland 

Bij besteding minder dan 75,-

   5,50

België

Bij besteding vanaf 95,-

   Gratis

België

Bij besteding minder dan 95,-

   6,50

Bezorgkosten buitenland

België, vanaf 95,- gratis; anders

6,50

  Oostenrijk, 

6,50

Bulgarije

15,00

  Polen

15,00

Cyprus

15,00

  Portugal(incl. Azoren en Madeira)

9,95

Denemarken(excl. GL en FO eilanden), 

9,95

  Roemenië

15,00

Duitsland, vanaf 50,- gratis; anders

4,95

  Slovenië

15,00

Estland

15,00

  Slowakije

15,00

Finland

9,95

  Spanje(incl. Balearen, excl. Canarische Eilanden), 

9,95

Frankrijk(excl. AD, incl. MC en Corsica), vanaf 150,- gratis; anders

7,00

  Tsjechië

15,00

Griekenland

15,00

  Zweden, 

9,95

Groot-Brittannië(excl. GL en Kanaaleilanden), vanaf 150,- gratis; anders

7,00

  Zwitserland 10,00

Hongarije

15,00

Ierland

9,95

IJsland

25,00

Italië(excl. SM en VA), 

9,95

Letland

15,00

Litouwen

15,00

Luxemburg

9,95

Noorwegen

11,00

Levertijd

In Nederland: op werkdagen voor 16:00 besteld: morgen in huis. Ook op Zaterdag. 

Als je pakket verzendklaar is gemaakt, ontvang je een email en wordt de zending de volgende bezorg dag thuis afgeleverd door DHL. In de bevestigingsmail staat de track & trace code waarmee je kunt kijken waar het pakket zich precies bevindt. 

In België: op werkdagen voor 14:00 besteld: zelfde dag verstuurd

Voor zendingen naar België geldt dat de ontvangst van uw pakket 1 of 2 werkdagen langer duren. Pakketten in België worden afgeleverd door DHL of BPost. 

Levertijd van producten die niet op voorraad zijn
Wanneer je meerdere producten bestelt, kan het voorkomen dat niet alle producten voorradig zijn bij Seuren.com Wanneer dit het geval is, wachten wij maximaal tot 5 dagen na de bestelling met verzenden totdat de gehele bestelling compleet is. Duurt het langer dan 5 dagen voordat de bestelling compleet is, dan verzenden wij alvast de voorradige producten. De ontbrekende producten ontvang je van ons op een later moment, uiteraard hoef je hiervoor geen (verzend)kosten te betalen. Je wordt hier per e-mail van op de hoogte gesteld. 

Discrete levering

Al onze bestellingen worden verstuurd in nieuwe dozen of hergebruikte dozen, die nog van goed kwaliteit zijn. Op de dozen komt een neutraal adresetiket. Waarom Hergebruikte dozen. Dit omdat wij proberen aan het milieu te denken. Als een doos goed is om een 2e keer te versturen, waarom dan een nieuwe sturen. Ook onze vulmateriaal zal nooit het zelfde zijn, omdat wij alle vulmateriaal wat wij binnen krijgen hergebruiken in onze pakketten.